Ismerj meg jobban 1. #azénsztorim

Azért szeretek részese lenni csoportoknak és csoportmunkáknak, mert mindig van valaki, aki olyan ötletekkel, kérdésekkel áll elő, amik hallatán elcsodálkozok, hogy eddig ez miért nem jutott eszembe. Többek között hasonló kérdésekkel találkoztam azon a napon, amikor is a blogcsoportban én voltam a nap bloggere. Ez annyit jelentett, hogy ezen a napon mindenki feltehette a kérdéseit nekem, bármi legyen is az. Így hát most belekezdek ezek a megválaszolásába. Remélem ezáltal még jobban megismertek engem.

Mondj el 10 dolgot magadról, amit nem tudhatunk! Mik a terveid a bloggal? Hova utaznál el legszívesebben?

  1. Lassan három éve van rövid hajam, azelőtt hosszú, derékig érő göndör hajam volt.
  2. Imádom az építészetet, ha újból kéne kezdenem, akkor biztosan építésznek megyek.
  3. Általános iskolában kórusban énekeltem, most is szívesen énekelek tusolás közben.
  4. Tudok játszani furulyán és kezdő szinten fuvolán.
  5. Szeretek kézimunkázni: horgolás, kötés, varrás.
  6. Nem tudok úszni.
  7. Kedvenc színem a zöld, de a piros is kezd kedvenccé válni.
  8. Középiskolában egyik osztálytársam véletlenül felgyújtotta a hajam…
  9. Szeretem a feltűnő ékszereket, magam is készítek.
  10. Amikor unalmas órán ülök egyetemen és érzem, hogy mindjárt elalszok, elkezdek angry birds-t játszani a telefonomon, és kimegy az álom a szememből. 😀 (tuti-tipp!)

Sokszor és sokat gondolkozok azon, hogy miért csinálom az egészet, hogy miért is blogolok. Hogy van-e valami célja az egésznek. Így az is, hogy mik a terveim a bloggal nehéz kérdésnek bizonyul. Nem teljesen tiszta, hogy van-e egy cél ami felé tartok. Leginkább azért blogolok, mert jól esik, így azt mondanám, hogy az a tervem a bloggal, hogy folytatom, amíg csak úgy érzem, hogy van miről írnom.

Hogy hová utaznék? Ó bárhova, komolyan. Rég dédelgetett álmom körbeutazni a világot. Nem csak elmenni pár napra, hanem folyamatosan úton lenni és a komfort zónámat jó messzire elkerülni. Jelenlegi terveim között szerepel Olaszország és Anglia, szóval ezek lesznek az első célpontok a nyáron.

Hogy látod magad 5 év múlva? Honnan jött a név? Mi volt a motiváció?

Egy évvel ezelőtt időgazdálkodás képzésen vettem részt, ahol az volt az egyik feladat, hogy készítsünk egy ötéves tervet: írjuk le, hogy látjuk magunkat. Nos én 5 év múlva 30 leszek, még belegondolni is furcsa. Ilyenkor mindig a jelenlegi helyzetből indulok ki, de szeretem azt gondolni, hogy sok minden más lesz. Például szeretnék családot, vagy legalább egy embert, aki viszontszeret. 5 év múlva, már tudni fogom, hogy mi az amit leginkább szeretek csinálni, remélhetőleg a karrierem is ezen területen fog kibontakozni. Lesz saját lakásom és egy mopszom. És talán egy macskám. Írtam már egy könyvet és még mindig blogolok.

Az, hogy honnan jött a blog neve, egy olyan kérdés, amit érdekes módon most kapok először. Gondolom mindenki azt hiszi, hogy ez zsákbamacska akart lenni, csak elírtam, hát nem. A névválasztás elég tudatos volt. Hiába, hogy kezdetben nem tűnik fontosnak, mikor létrehozunk egy blogot, de ez az egy dolog nagyon fontos és meghatározó, szerintem. Szóval, az emberek a zsákbamacskáról valami olyanra asszociálnak, ami ismeretlen és épp ezért félnek tőle, hogy nem azt kapják amit szeretnének. Nos a Zsákból Macska célja és „szlogenje” pedig az, hogy kihozzuk a legjobbat abból amink van. Ekkor a zsák, maga az életet jelképezi, a macska pedig azt, amit kihozunk belőle. Hisz az élet is egy nagy ismeretlen, végtelen lehetőségekkel, így a macska mindenkinek azt jelenti, amit szeretne. Azért zsákból és nem zsákba, mert én úgy gondolom, hogy nem élhetjük le az életünket keresztbe tett kézzel, arra várva, hogy az megtörténjen velünk, ki kell vennünk a macskát!

Mesélj kicsit a gyökereidről!

Remélem mindenki tudja azt az alapdolgot történelemből, hogy a régi Magyarországot a második világháború után feldarabolták. Nos az én nagyszüleim, dédszüleim, és további felmenőim azon a részén laktak, amit Romániához csatoltak, és mindenki Erdélyként ismeri. Így már a szüleim is és én is Romániában születtünk. Nem, nem költöztünk el emiatt, és nem is tervezzük. Erdély azon részéből származom, ahol tömbmagyarság van jelen, a Csíki medencében a Hargita lábánál, egy faluból, Karcfalváról, Csíkszeredától 24 km-re. Ide szól az állandó lakcímem, ezt hívom én otthonomnak. Középiskola után Kolozsvárra költöztem, azután Budapestre, a tanulmányaim miatt, de ezt már szerintem tudjátok.

Hogyan viszonyulnak az ismerőseid a blogodhoz?

Eleinte a közeli ismerőseim tudtak csak róla, de mióta komolyabban blogolok és felvállalom a nevem, sokkal többen tudják. Legutolsó alkalom szilveszterkor volt, amikor egy ismeretlen ismerős elújságolta, hogy olvassa a blogomat és érdeklődött a következő bejegyzésről. (Na most te is bele kerültél, ennyi kellett!) Sok elismerést kaptam és dicséretet az ismerőseimtől, mindenki bátorít, hogy folytassam. Volt már, hogy egy sörözés során érdeklődtek, hogy én miért is írtam ezt és azt egy bejegyzésben, volt, hogy egy közös buli után kaptam a kérést, hogy akkor holnap írjak már erről az egész sztoriról valami jót. Úgyhogy azt hiszem élvezik az emberek olvasni.

Mi a legjobb dolog az életedben?

A családom. Hogy bíznak bennem, támogatnak és velem vannak mindig, ha csak lélekben is. Nagyon szeretem őket! ❤

Mi a legfontosabb célod idén? mit tartasz a legjobbnak a blogolásban? Melyik tulajdonságodat szereted magadban a legjobban? Ha most egyetlen egy dolgot azonnal megváltoztathatnál az életedben, mi lenne az? 

Idén az elsődleges cél, hogy lediplomázzak és elvégezzem a mesterképzést.

Szerintem a legjobb dolog a blogolásban az, hogy megismerhetek új embereket és inspirálhatok, motiválhatok másokat az írásaimon és a példáimon keresztül.

Nem is tudom mit szeretek magamban a legjobban, nehéz kérdés. Az optimizmusomat nem adnám semmiért és a kitartásomat sem.

Ha meg kéne változtatni valamit, akkor az az lenne, hogy a barátaim és a családom legyenek közelebb hozzám.

Folytatás következik!


 

Követhettek facebookon is: KATT

One thought on “Ismerj meg jobban 1. #azénsztorim

Szólj hozzá! Szerinted ?

