Ismerj meg jobban 2. #azénsztorim

Azért szeretek részese lenni csoportoknak és csoportmunkáknak, mert mindig van valaki, aki olyan ötletekkel, kérdésekkel áll elő, amik hallatán elcsodálkozok, hogy eddig ez miért nem jutott eszembe. Többek között hasonló kérdésekkel találkoztam azon a napon, amikor is a blogcsoportban én voltam a nap bloggere. Ez annyit jelentett, hogy ezen a napon mindenki feltehette a kérdéseit nekem, bármi legyen is az. Így hát most belekezdek ezek a megválaszolásába. Remélem ezáltal még jobban megismertek engem. 

A bejegyzés első részét itt találod. Jöjjön a második rész!

Mi az amiről még nem mertél írni a blogon?

Nos ezen elég sokat gondolkoztam. De azt kell, hogy mondjam, hogy ilyen nincs. Ezt úgy értem, hogy amikor leírok valamit, akkor a véleményemet közlöm egy témával kapcsolatban. Aki már rég óta olvas az pedig tudja, hogy ez egy ego/lifestyle blog így olyan témákról írok amelyek foglalkoztatnak, érdekelnek és érintenek. Az pedig, hogy nem számolok be mindenről milliméter pontosan, a magánszférám védelmét szolgálja, nem a félelmet, hogy akkor ki mit fog gondolni.

Mit adott neked Budapest?

Jelenleg úgy érzem, hogy egy új szemüveget. Tudjátok, idézőjelbe. Egy új perspektívát segített kialakítani, ami nagyban hozzájárul ahhoz, aki most vagyok. Új ismeretségeket is kaptam tőle és kalandokat. Na meg persze rengeteg, sok lehetőséget. Lehetőséget arra, hogy megtaláljam magam, és hogy elindulhassak abba az irányba amerre a szívem húz.

Mi a kedvenc időtöltésed? Szereted a csendet? Mit mondanál el egy mondatban magadról?

Az időtöltésben jó vagyok. Sajnos. Nagyon könnyen belemerülök olyan dolgokba, amik aznap pont nem fontosak. De szabadidőmben legszívesebben olvasok vagy sorozatokat nézek. Bár utóbbit kevésbé tartom hasznos időtöltésnek, inkább csak ilyen zombimód időtöltésnek, mert semmit nem ad hozzá az életedhez, egyszerűen csak kikapcsolja az agyad pár órára.

A csendet azóta értékelem nagyon-nagyon, amióta Budapestre költöztem. Itt nagyon ritkán van pár perc csend, és van hogy ez eléggé zavar. Az első dolog amit meg kellett szoknom itt az a villamos nappali-éjjeli nyikorgása az ablak előtt. Na tessék kellett nekem emlegetni, épp most zörgött el a négyes/hatos. De azt hiszem a csend fogalma a városban élőknek teljesen átértékelődik. Én városi csendnek tartom azt, amikor ülök vagy sétálok valahol és hagyom, hogy hullámozzanak a gondolataim, tudjátok amikor én csendben vagyok és körülöttem lévő zaj ezt nem ronthatja el. Szóval igen, szeretem a csendet, mikor hazautazom annyira pihentető az igazi csend!

Az, hogy egy mondatban leírjam önmagam, nehéz dió. De megpróbálom. Egy céltudatos, intelligens, érzékeny ember vagyok, aki megpróbál hozzájárulni ahhoz, hogy a világunk egy jobb hely legyen.

Nemrég írtad, hogy amint teheted, utazgatni fogsz. Top 5 úti célod?  Mik a diploma utáni terveid az utazáson túl?

Igen, az utazás nagy szívügyem. Ahová szeretnék a közeljövőben mindenképp eljutni az Olaszország (Róma, Firenze, Velence, Bologna és még sorolhatnám), Anglia, Spanyolország (Barcelona ismét ❤ Madrid), Görögország, Montenegró…és itt inkább abba is hagyom, mert hanem hosszú felsorolás lesz 😀

Amikor majd végre kezembe foghatom a diplomámat legelőször pihenni fogok és kézbe venni a bakancslistámat, mert úgy érzem, hogy túlságosan arra koncentráltam az elmúlt 5-6 évben, hogy bővítsem a tudásomat. Többféle helyzetben ki akarom próbálni magam, hogy kiderüljön miben vagyok a legjobb, mire vagyok képes. Új élethelyzeteket akarok megtapasztalni és jó lenne bővíteni a baráti kört is.

Mivel már rutinos bloggerinának számítasz, mit tanácsolnál azoknak, akik most kezdenének bele, miért érdemes blogot írni?

Hú ez egy olyan kérdés, amire a válasz még az én blogom kezdetekor sokat segített volna. Akkor láttam példákat nagyon jó blogokra, de még nem láttam mögé, hogy ez mennyi munkával is jár. Jajj nem akartam senkit megrémiszteni, vagy eltántorítani, sőt! A blogvilág egy második valóság szerintem, ahol magunk döntünk a szabályokról. Arról írunk, úgy ahogyan szeretnénk. Még a nevünket sem kell felvállalni. Létrehozhatunk egy saját kis sarkot az interneten, ami csak a miénk. És találkozhatunk hozzánk hasonló emberekkel. És kiadhatjuk magunkból azokat a gondolatokat, amiket nincs merszünk hangosan kimondani. Segítséget kérhetünk és tanulhatunk mások példájából.

Mi a legszebb dolog, amit valaha láttál?

Barcelona és a tengerpart találkozása a Park Güell-ből látva. És a hófödte fenyvesek a Hargitán.

Budapesten mennyire találtad nehéznek a beleilleszkedést?
Mennyire értesz egyet azzal, hogy Budapesten a buli turizmus már átbillent a ló túloldalára, s már kissé sok(k)?

Nehéz fába vágtam a fejszém, amikor ideköltöztem egyedül és őszintén, elég nehéz volt az elején amíg még minden ismeretlen volta. Egyszerűen annyi új dolog vett körbe, hogy még nem tudtam eldönteni, hogy mire és kire kellene figyelnem. De egy félév után sikerült, úgy érzem. Főleg, mert jófej csoporttársaim és szomszédjaim vannak. Azt hiszem ezt már leírtam egy bejegyzésben, hogy mennyire kívülállónak éreztem magam az elején, mert mindenkinek úgy tűnt, hogy már jól kialakult baráti társasága, párja van. Aztán jöttem én és szerencsére tudtam, hogy nem várhatok arra, hogy mások kezdeményezzenek. Így beiratkoztam csoportos képzésekre, edzésekre, tanulmány utakra, ahol aztán megismertem sok új embert, és rájöttem, hogy nem csak én vagyok egyedül és éhezek kegyetlenül emberi kapcsolatokra. Majd szépen kezdtek kialakulni a dolgok.

A buliturizmusról nincs sok évnyi tapasztalatom itt, de ahogy én észrevettem, nagyon nehéz olyan szórakozóhelyre menni, ahol nincsenek külföldiek. Sőt egyszer teljesen az volt az érzésem, hogy csak a barátaim és én vagyok idevalósi, más mindenki körülöttünk külföldi. Ezt fura volt megszokni. Először fura volt azt is hallani, hogy valaki csak úgy egy hétre jött bulizni Budapestre tudomisénhonnan. Engem nem zavarnak, de tudom, hogy sokan fel vannak háborodva ezen. De most őszintén ha én is elmegyek külföldre szeretek belelátni az éjszakai életbe is, jó hogy nekem nem ez a fő célom egy utazás során. Szóval igen, sok mindenki azt mondja, hogy ez már kezd sok lenni, de kiket zavar ez? Éjszaka buliznak, nappal meg másnaposak, itt költik el a pénzüket, jól érzik magukat, otthon meg elmesélik, milyen jó nálunk.

Megválaszoltam minden kérdést? Esetleg további kérdések? Ne tartsátok magatokban, ha érdekel valami!


Kövessétek a blogot a facebookon is: KATT

Szólj hozzá! Szerinted ?

