Több év, egy vallomás #azénsztorim

Itt vagy nekem, mikor egyedül érzem magam. Itt vagy nekem, ha unatkozom. Itt vagy nekem, ha valami újra vágyom. Itt vagy nekem, ha valami régire vágyom. Itt vagy nekem, ha társaságra vágyom. Itt vagy, ha esik az eső és itt vagy, ha süt a nap.

Néha nélkülözzük egymást pár napra, de mindig visszatérek hozzád. És bár először nehezemre esett bevallani még önmagamnak is, de hiányzol, ha távol vagyunk egymástól. Annyi mindent adtál nekem ez alatt a pár év alatt, amióta megismertelek, hogy ezek mindegyike részemmé vált már. Még a reggeli morcos kelések is, igen. Belém láttál, befogadtál, megöleltél és el nem engedtél. Vezetgettél, mosolyogtál rám és támogattál minden döntésemben. Sőt segítettél meghozni ezeket a döntéseket. Neked bármit elmondhattam, mindig meghallgattál és bár nem mindig rögtön, de a válaszokat is megkaptam tőled. Csak figyelmesen kellett, hogy szemléljelek.

Van valami különleges, valami megfoghatatlan vonzalom, ami hozzád vezetett, és ami a mai napig fogva tart. De nem fogság ez, hisz élvezem minden percét. Élvezettel tekintek végig rajtad minden alkalommal, annyira gyönyörű vagy. Villamoson, buszon, autóban, vagy gyalog, mindenféleképpen jó kapni belőled egy szeletet. Jók veled azok a pillanatok, amikor újat fedezünk fel együtt. A hajkócolós szeles idők is, mikor haragszom rád, vagy a hosszú rakparton futott kilométerek is, amelyekre mindig elkísérsz. Jók veled a hajnalig tartó táncos bulik és a padon ülős merengős délutánok is.

Köszönöm, hogy segítesz abban, hogy jobbá váljak, hogy fejlődjek. Köszönöm a motivációt és azt a temérdek lehetőséget, amit elém sodorsz, mindazzal a sok új figyelemre méltó emberrel együtt. Köszönöm, hogy vagy, és köszönöm, hogy veled lehetek.

Azt hiszem messze még az a pont, amikor mindent tudni fogok rólad, de jó ütemben haladunk és szerintem kezd komolyra fordulni a kapcsolatunk. Több időt akarok veled tölteni és még többet akarok veled megtapasztalni. A körút, a rakpart, a Szabadság híd nem ugyanaz nélküled. És én sem lennék már ugyanolyan nélküled. Úgy hogy maradok veled.

6087362499_955b8a0f17_b

Ja és szeretlek, Budapest.


Ha tetszett, csatlakozz a facebook közösséghez, KATT IDE!

 

Reklámok

5 thoughts on “Több év, egy vallomás #azénsztorim

Szólj hozzá! Szerinted ?

